Saturday, June 11, 2005

No title yet!!

Sesungguhnya Tuhan itu maha berkuasa,
Sesungguhnya Tuhan itu pengasih dan penyayang,
Sesungguhnya Tuhan itu maha segala...
Mengapa oh mengapa?
Mengapa duniaku ini berbeza?
Mengapa diriku ini lemah?
Mengapa aku rebah ke bumi,
Dan tidak dapat merasa lagi?
Apa salahku di dunia?
Ya,aku memang bersalah,
Aku menipu orang dan diriku sendiri..
Aku tidak dapat melarikan diri,
Mahupun menukar emosiku ini...
Betapa bencinya hatiku pada diriku ini,
Aku menyalahkan diriku untuk segalanya,
Aku menagih simpati,belas kasihan,
padahal,aku sudah memiliki segalanya,
Segalanya yang lebih dari mencukupi,
Tapi,aku sedar,
Tuhan telah menjadikan manusia begini,
Manusia tidak pernah berpuas hati,
Mungkin kerna itu,aku benci akan diriku ini?
Tapi aku tahu,
Aku pasti akan dapat menyayangi diriku ini,
Bila tiba hari itu,
Aku kan bersyukur pada Tuhan,
Kerna segalanya yang telah diberikan...
Akan ku sedar...Akan ku sedar...

2 comments:

M!R@CHK@ said...

I cant understand the words??????

princess_nathra said...

its in my language..sorrie...