Wednesday, October 21, 2009

bullshitting 101~#23

menangis aku terfikirkan benda ni dan ketika menulis ni...

aku ada teman lelaki...
tp, aku rasa sedih, dengan benda2 dia bwat...sabar mmg la aku sabar...aku trime je apa je yang dia bwat..sbb aku percayakan dia..tp,at one point tu, i just dont know who to trust...i have another source saying yang dia playboy...and byk benda yang menunjukkan kata2 itu betul, tapi, aku percayakan dia kot..cuma,mmg r ada masa kengkadang aku rasa cam diperbodohkan gak..hmmm..
now,bila ada ayat dari dia yang mengatakan dia perlukan seseorang yang memahami dia, aku terasa..walaupun dia slalu kata tu hanya main2 jer....tapi,aku pun ada perasaan kot...mungkin,sbb tu la slalu org kata yang lelaki ni tidak berperasaan dan perempuan plak emotional lebih..hmmm...weh,tapi mmg sakit gile kot..selama ni,aku sabar je,sbb aku faham his wants and his needs...but tetibe kuar ayat camtu..perghh..sakit kot hati..hmm..tapi,aku xbtaw dia..mungkin salah aku la kan?
anddd,mungkin korang akan kata aku ni bodoh sbb masih bertahan pas korang baca ape aku nak tulis ni,tp,aku telah belajar yang 'i shouldnt quit something i started' ....well, ramai gile pompuan, tanye dia, dia single ke x, he always say he single...perghh..terbakar je jiwa kot...i mean, yes, aku sayang dia, dia kata dia syg..tapi,benda2 camni,membuatkan aku rasa cam, dia ni mmg playboy sejati,or dia malu nak ngaku dia ada gf or what?katanya dia xnak kecoh2...eh,aku terpk la kan aritu, kalau kita menjawab soalan org ttg status relationship kita,kononnya kita jawab 'yes i dah berpunya', itu kecoh ke namanya?pada aku,tu hanya menjawab soalan je kot...
kengkadang, aku rasa, asal aku ni bodoh sgt? bape kali lagi karma nak kenakan aku? cukup r aku kecewa dah berkali2...sakit gile kot rasa...kengkadang,pk balik,mungkin mmg single lah benda paling hebat yg pernah berlaku dlm hidup aku..hmmm...i wish he cud understand me instead of saying i dont understand him when i do...patheticnyerrr dunia percintaan aku kan?hmmm

-xoxo-

2 comments:

daeds said...

I have to say,
you got yourself into a bullshit situation.
Don't be stupid.

That's all.

princess_nathra said...

ahahaha...i know...haha..thx sofia..