Friday, June 10, 2005

Perasaanku....Untukmu sayang......

malam ini,
dapat kurasa,
kesepian yang menimpa jiwa..
dikala kamu sibuk bekerja,
dikala kamu sibuk mengisi masa,
aku telah pun sedar,
yang adakalanya aku tidak ingin bersamamu,
adakalanya,aku ingin sangat mengenali dirimu itu,
dan adakalanya bila aku menanya diriku,
"mengapa aku bersamamu?",
sudah penat aku pikirkan,
sudah penat aku renung-renungkan,
mungkin kita tidak berjodoh,
mungkin kita tidak harus bersama,
walaupun gitu,aku sentiasa ingin menemanimu,
bukan sebagai kekasihmu,bukan sebagai keluargamu,
tetapi sebagai kawanmu...

-created on 10/06/05-

3 comments:

princess_nathra said...

wow...this is my 1st spontaniestly"correct arr this spelling?" poem ever...gosh..hope its fine!!

Anonymous said...

honestly im not used to comment on sumthing like this... ahaha... but... hmm... it rhymes! nice words r put together... nice nice!! ur indeed in luv dont u... aahahah :p

amel said...

hmm.. been there done that. jadi nomor dua memang bukan perasaan yg enak :-(